pondělí 16. dubna 2018

vlog: Tobískovy třetí narozeniny

V březnu Tobísek oslavil třetí narozeniny! Myslela jsem, že už jsem to zpracovala, ale teď se zas a znova dojímám u videa a když jsem psala slovo "třetí", zarazila jsem se a musela jsem se zamyslet, jestli to je tak správně. A to už jsou to dneska přesně tři roky a měsíc!
Jako loni k druhým narozeninám (nepečený cheesecake pro děti) a předloni k prvním narozeninám (zdravý raw dort k prvním narozeninám) i letos jsem mu jeden dort pekla já (krtkův dort) a druhý s krtkem dostal od dědy. Na ten už se ptal od zimy.

Co se dárečků týče, vybírala jsem jako vždy věci, které se mi nejen líbí, ale mají i přidanou hodnotu - dítě rozvíjí. Zkrátka hračky, co mají smysl. Hlavními dárky byly stavebnice Lego DUPLO Můj první vláček, kterou si dlouho přál a jarní botičky, které od loňska pravidelně objednávám u Obuv-Rak. Bohužel měly ale zrovna přehlcenou výrobu, takže přišly až o týden později, tudíž je ve videu neuvidíte, ale vybrala jsem mu botičky Ryan na suchý zip, které už si v pohodě zvládne nandat i sundat sám a jsou ještě krásnější než na obrázku, určitě se s nimi brzy pochlubíme!
Další dárek, o kterém Tobík věděl a na který se moc těšil, byla rybička Nemo z pohádky Hledá se Nemo, kterou jsme mu koncem zimy pustili, a on si ji zamiloval. Když jsme pak na roboryby, které ve vodě samy plavou narazili v hračkářství, museli jsme koupit rovnou dvě - Dory, kterou dostala k svátku Stellinka, a Nema, na kterého si Tobík musel počkat do narozenin. Koupání oba milují!
Pak jsem se rozhodla koupit jim něco pro podporu motorického vývoje - chůdičky Utukutu, po kterých jsem pokukovala už nějaký ten pátek. Máme od nich houpačku Spectra, se kterou si děti hrají denně. Už se těším, jak s chůdičkami budeme celé léto trénovat na zahradě.
Knih není nikdy dost a je to typ dárku, který u nás prostě nesmí chybět! Tentokrát rozhodly naprosto dechberoucí ilustrace, i když příběh je také moc krásný. Je zasazený do krušnohorských lesů, kde se na nejširší větvi rozložitého buku ke kmeni tiskne podivný domek. Trochu šišatý, trochu směšný a trochu tajemný... Bydlí v něm rodina Veverkovic a jejich příběh knížka vypráví. 
A jako bonus kreativní dárek - puntíkovánky. Tobík u kreslení a barvení moc neposedí, proto mě tenhle nápad nadchl. Je to taková zábavná, hravá forma, kdy si přijde jakoby hrál nějakou hru, takže ho to zabaví na daleko delší dobu. Myslím, že puntíkovat zvládnou už i daleko menší děti, co na tom, že se nebudou trefovat přímo do předkreslených koleček, ale samotné dělání puntíků není těžké. Stačí vám k němu vodovky nebo nějaké jiné barvy, do kterých budete houbičky namáčet. A zjistila jsem, že pro maminky je to super relax. ;)
Od babiček pak ještě dostal krásné puzzle a sadu modelíny Play-doh, které jsem pak nějak zapomněla natočit, ale oboje jsem dávala do instastories a najdete je ve výběru TŘETÍ NAROZENINY na instagramu mujfialovysvet.
Velký úspěch měl i melounový podsedák, který jsme mu ze srandy pořídili s dědou v Hornbachu a on s ním od té doby chodí každý den spát a první týden si ho nosil všude s sebou.
A pak už jen pár maličkostí jako několik pěn do koupele, tetovačky a box na hračky.
Myslím, že Tobík si narozeniny moc užil, i když nám nevyšel plánovaný výlet do zoo, který na jeho narozeniny podnikáme každý rok. Stále mu ho dlužíme. Buď je špatné počasí, moc práce a nebo jsou děti nemocné. Snad to ale brzy napravíme!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥