pondělí 17. října 2016

I. tipy na vánoční dárky: WOODOOLAND

Včera jsem při brouzdání na fleru objevila WOODOOLAND...magický svět dřeva pro děti a dospělé, který mi doslova učaroval. A protože se blíží Vánoce, rozhodla jsem se s vámi o svůj objev podělit a jako každý rok pro vás sepsat tipy na vánoční dárky aneb O co si napsat Ježíškovi.

Už asi víte, že miluju dřevo a dřevěné hračky mi přijdou úžasné a nadčasové. Ty od WOODOOLAND jsou navíc opravdu originální a moc ráda bych takovou tvorbu podpořila. Do našeho dopisu pro Ježíška tedy rozhodně připisuji: "Něco od značky Woodooland". Ještě jsem se totiž úplně nerozhodla, jestli se mi nejvíc líbí Hroši u řeky Limpopo (škoda, že nemají i nosorožce, ach!) nebo rovnou všechny Africká zvířata jako vkládačka do kontinentu. To už by Tobík měl zvládnout. Super jsou i balancující Kočky a koťata, která pomáhají dětem rozvíjet jemnou motoriku.
Pro starší děti mi přijdou úplně úžasné hlavně mapy, na kterých se musí Zeměpis učit jedna radost! A geoboardy. 
Jak se vám vkládačky od WOODOOLAND líbí? A ne, že mi je všechny vykoupíte!
 

3 komentáře:

  1. Moc hezke, asi neco objednam. Ja zase jsem pro syna objednala tuto skladaci podlozku http://www.detske-kocarky.cz/lamaze-skladaci-podlozka-2v1-2015.html tak uz se tesim az prijde. Darecky pro deti jsou moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá moc dobře, tak snad se bude synovi líbit ;)

      Vymazat
  2. Dobrý den musím tedy říct, že vybírat dárek babičce a dědovi je velké peklo - nikdy samozřejmě nic nechtěji a ani si neřeknou, co by se jim mohlo hodit.. Já už poslední dobou nakupuje pro něp přímo tady https://www.darkysradosti.cz/darky-pro-dedu-a-babicku .. Jsou to skvělé dárky za přijatelné ceny, takže mrkněte taky a už si s tím nelamte hlavu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥