středa 28. června 2017

testujeme: Pleny Chicco Dry fit

Poté, co se na mě snesla vlna kritiky za to, že vychvaluji pleny Pampers, se kterými jsem doposud sama neměla žádný problém, přitom mají dle reakcí po své inovaci u zákazníků nejeden vroubek, jsem se rozhodla vyzkoušet jiné, všemi vychvalované, jednorázové pleny Chicco Dry fit newborn (2-5kg) a Chicco Dry fit mini (3-6kg). Jak nám vyhovují?
Chicco Dry fit 2 mini; látková plena z mamapocketshop.cz

Nové plenky Chicco Dry fit jsou k dostání v praktických malých baleních po 27 (newborn) a 25 (mini) kusech, což je s miminky praktické. Máte jistotu, že pokud pořídíte velikost plen určenou pro novorozence, zvládnete ji vypotřebovat.
Mezi velikostí 1 a 2 není sice na první pohled žádný rozdíl, ale když plenky rozložíte, zjistíte, že velikost 2 je o něco vyšší, což je na malém tříkilovém uzlíčku ve finále poměrně dost znát. Newborn velikost zkrátka Stellince zatím sedne lépe. Pružné okraje více kopírují nožičku a lépe chrání před protečením, takže newborn velikost má ze začátku rozhodně smysl a nedoporučuji jí přeskakovat.
Vzhledem mě nijak zvlášť neoslnily, jenže to od dobré plenky vlastně ani nečekám. Důležitý je pro mě výsledek a ten je ohromující. Chicco plenky nám zatím neprotekly! Jsou zdánlivě obyčejnější než již zmiňované Pampersky, na omak mi přišly i tužší a nemají žádné "chytré proužky" signalizující, že je miminko počůrané, uvnitř žádné síťky, vroubky ani barevné vrstvy, ale za to fungují.
Přiznám se totiž bez mučení, že jsem párkrát nechala Stelle jednu plenku celou noc. Vyčerpaná po celém dni jsem nebyla schopná v půli noci vstát a jít ji přebalit. Nutno podotknout, že to ještě kakala podstatně míň, i tak se mi ale stalo, že Pamperska protekla. Chicco plenka zatím neprotekla nikdy (ano, vím, že to není úplně objektivní měření, ale mám z nich zkrátka opravdu dobrý pocit a tohle ho ještě podpořilo). A další pro mě důležitá skutečnost je, že Stella není z plenky opruzelá ani v těhle vedrech. Má od narození trošku citlivější pokožku. A na tyhle plenky reaguje dobře i při dlouhodobém používání. Za nás je tedy můžu doporučit!
PS: Vzorky plenek Chicco z hygienických a ekologických důvodů neposkytuje, ale všimla jsem si, že si na jejich facebookové stránce Chicco Česká republika můžete o pět balení zkusit zasoutěžit (do 2. 7. 2017).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥